Translate

vrijdag 12 juli 2013

Gehaakte kop en schotels met bonbonschaaltje

Hallo allemaal,
 
Toen ik de theepot had gehaakt voor een vriendin, vroeg zij mij of ik daar ook een kop en schotel bij kon maken. Na wat denk- en speurwerk had ik de juiste mok gevonden die als mal kon dienen. Alles weer in het suikerwater gedaan en goed laten drogen. Ik had het buiten  in de zon gezet, dan gaat het een stuk sneller. Toen ik wat later ging kijken had ik geen witte haaksels meer maar zwarte. De mieren hadden het ontdekt en die zaten heerlijk te smullen van de suiker. Ik had nog kleine chocolaatjes gekocht en daar heb ik nog een schaaltje voor gemaakt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ze heeft ze gekregen voor haar verjaardag, ze was er heel blij mee.
 
Groeten van Corrie.


 
 
 
 
 
 


8 opmerkingen :

  1. Wat is dit leuk. Heb ik nog niet eerder gezien. Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal Annette daar blij mee zijn, tjonge.. hoe krijg je het voor elkaar?
    Je bent echt creatief Corrie, ik wed dat je dit helemaal zelf ontworpen hebt! Het is echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap werk Corrie, zomaar zelf verzonnen en zo supergoed gelukt! Geweldig leuk cadeau, zal die even blij geweest zijn :) en het past perfect bij de theepot!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe chic is dit allemaal seg !
    Knap hoor Corrie hoe je het verzonnen hebt en ik kan best geloven dat jouw vriendin hier erg blij mee was !
    Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Corrie, ik vind dit zo'n leuk idee met suikerwater en wat is het mooi en chic geworden, de bonbons hmmm jammie...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi!!!!!!!!! En die foto's zijn ook zo prachtig gemaakt .

    BeantwoordenVerwijderen