Translate

vrijdag 6 december 2013

Gehaakte bloemensjaal

Hallo allemaal,
 
 
Ondanks dat ik niet veel handwerk op het moment, kan ik het toch niet laten om af en toe een steekje toe doen. Hoezo verslaving? Bedankt voor het meeleven trouwens.
 
Ik ben al een poosje bezig met een meisjessjaal. Maar nu heb ik hem toch eindelijk af.
Ik heb acryl garen medium van de Hema gebruikt, maar ik vind dit niet fijn haken. Je steekt nogal eens in de draad. Het is wel mooie zachte wol en niet te dik.
 
 

Aan de onderkant er nog wat bloemetjes opgemaakt.
 

 
In het echt zijn de kleuren veel mooier, het groen op de foto lijkt wel mintgroen
maar het is gewoon groen.
 
 
 
 


8 opmerkingen :

  1. hallo Corrie, tja, een verslaving kun je het gerust noemen hoor, je sjaal ziet er mooi uit, lekker sprekende kleuren ook, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, onze handen moeten gewoon iets doen hè...
    Als ik stil zit en niks in m'n handen heb, ga ik nagels bijten of punniken aan m'n vingers.
    Ik zie dat je het opgelost hebt met een klein vierkantje tussen de bloemen, goed idee!
    Het was toch een opdracht voor een meisje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is geen bestelling, maar ik wil hem proberen te verkopen en anders gaat hij naar een goed doel. Het was gewoon leuk om weer eens wat anders te doen.

      Verwijderen
  3. Lieve Corrie, wat een schattige sjaal, en zo frisse kleuren.
    Ja stil zitten is heel moeilijk, ik kan het ook niet zo goed, doe maar voorzichtig :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie meidensjaal. Lief met die bloemetjes.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het al iets beter gaat, rustigaan, binnenkort is het helemaal goed! En je sjaal is echt prachtig, echt girly met die bloemetjes :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super mooie sjaal! :)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, soms valt garen in het gebruik een beetje tegen... Dat moeten we allemaal wel eens ondervinden.
    Maar je hebt er wel een fleurige sjaal van gemaakt! Die raak jij vast wel kwijt aan een leuke meid!
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen