Translate

maandag 16 december 2013

Genoten van Elburg

Hallo allemaal,
 
Wat hebben we zaterdag genoten van het mooie vestingstadje Elburg.
Wat hadden de inwoners er weer veel werk van gemaakt.
Het was de derde keer dat we kerst in de vesting bezochten.
Maar ook nu was het weer heel gezellig.
 
Kijk en geniet mee:
 













 

 
Deze dame wilde wel even poseren met haar kinderwagen van
140 jaar oud.



Deze dame had de jurk zelf gemaakt.




Onvoorstelbaar dat die ganzen niet in paniek raken in zo'n mensenmassa.
En die hond maar rondjes lopen om de ganzen.








 
Wat een heerlijk nostalgisch sfeertje.
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.
 
Groetjes van Corrie.
 
 


17 opmerkingen :

  1. Zeker heb ik ervan genoten. Had er zelf wel willen rond lopen! Dank je wel voor de leuke foto's.

    De handwerkmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heb je echt het idee dat je er zelf bent geweest!
    Bedankt Coriie!
    Ik kan me voorstellen dat je een enorm fijne dag hebt gehad!
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige sfeer en net als vroeger!
    Moet leuk zijn geweest ...
    Lieve kerstgroetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hartstikke leuke foto's Corrie, wij zijn verschillende keren in Elburg geweest als we in een vakantiehuisje in de buurt zaten, het is een hele mooie vestingstad, dus sommige plekjes herken ik wel, fijn dat het zo geslaagd was, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie foto's , leuk dat we zo even mee kunnen kijken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben jaloerssssss!! Wij zijn er ook een keer geweest,zoooooooo mooi en sfeervol .Prachtige foto's nu ben ik er toch ook een beetje geweest xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Corrie,

    Wat ziet dat er super gezellig uit zeg...echt een beetje een Dickens gevoel....
    Wat een heerlijk sfeertje en al die oude spulletjes en klederdrachten ...ik zou me er ook helemaal thuis voelen.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Corrie, wat ziet het er ontzettend gezellig en sfeervol uit !!!
    Er is zoveel te zien, en alles in die leuke oude sfeer........wat lief dat je zoveel mooie foto´s met ons deelt, nu kon ik het toch eens zien, want ik woon veel te ver weg om er zo maar eventjes naar toe te gaan :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldige foto's seg !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat stadje er gezellig uit, ik zou me er ook helemaal thuis voelen.
    Bedankt om ons te laten meegenieten!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou me daar gelijk thuis voelen, prachtig!!! Als kind heb ik twee jaar in Brielle gewoond en daar is het ook zo mooi en op 1 april ook een heel groot feest waar iedereen dan terug gaat in de tijd. Ik moest daar gelijk aan denken toen ik deze foto,s zag. Leuk om zo,n dag mee te maken Corrie.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een sfeertje! Natuurlijk heel leuk om als bewoners je woonplaats zo om te toveren.
    't Zal vast een heleboel bezoekers trekken!
    Leuk om even mee te genieten via jouw foto's....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk meegenieten! Hoe mooi nostalgisch was het daar, daar zal zeker veel volk naartoe komen om te kijken, super gewoon!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Corrie,

    Wat ontzettend GAAF!!!! en leuk zeg! Wat zal je genoten hebben!

    Ik wens je hele fijne kerstdagen en een heel voorspoedig 2014 toe,


    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Corrie, mijn reactie over Elburg is per ongeluk onder het vorige bericht terecht gekomen! Daar staat het. Fijne Kerstdagen Corrie!

    Groeten Janny
    Rozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een sfeertje, lijkt wel een Charles Dickens stadje.
    Mooie foto's je hebt een mooie site, heb mij meteen volger gemaakt.

    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen