Translate

zaterdag 13 september 2014

Quilt gewonnen door.......

Hallo allemaal,
 
Vanavond was de trekking van de quilt op de Ark van Noach.
Ik ben er zelf niet bij geweest omdat we thuis andere bezigheden hadden.
Achteraf maar goed want toen ik vanmorgen wilde opstaan, ging heel de kamer
door de rondte. Een aanval van evenwichtsstoornissen. Wat was dat balen.
Ik heb tot drie uur op bed gelegen en ben nu nog helemaal gaar.
 
 Maar goed: de quilt.
Werd ik net gebeld dat ik zelf de quilt gewonnen heb.
Ik kocht de eerste 5 lootjes.
Heeft men toch nummer 4 getrokken!
 
Ik ben er super blij mee natuurlijk.

De quilt heeft €137,00 opgebracht.
 
Groetjes Corrie.
 


5 opmerkingen :

  1. O, Corrie, meid wat leuk dat je de quilt hebt gewonnen!!!!
    Dat maakt deze voor jou toch wat nare dag weer helemaal goed!!
    Ik was eigenlijk wel heeeeel benieuwd wie dat prachtige ding zou krijgen!!
    Nou, jij dus!!
    Leuk hoor!!
    Zeg, doe kalm aan en probeer nog te genieten van je weekend...
    Trouwens, horen we ook nog hoe veel het totaal heeft opgebracht???
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh ..., heb je dat wel meer? Gelukkig maar dat het zaterdag was en G. thuis was!
    Echt leuk dat de quilt naar jou gaat, ik vind het erg leuk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat naar voor je dat je zo geveld was! Ik hoop dat je je inmiddels beter voelt.
    Gefeliciteerd met de quilt die je gewonnen hebt! Het vorige berichtje over de quilt heb ik gemist, dus die heb ik snel even opgezocht om te zien hoe de quilt er uit ziet. Ik vind hem prachtig! De kleuren passen volgens mij ook mooi in jouw interieur, dus hij is helemaal op de goede plek terecht gekomen. Lekker om onder te kruipen op een koude avond of als je niet lekker bent ;-)
    Groetjes weer en hopelijk een goede zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, evenwichtsstoornissen, heel vervelend, heb er soms een beetje last van maar nooit heel lang, maar jij blijkbaar wel. Hopelijk voel je je snel weer beter.
    Felicitaties met de mooie quilt die je gewonnen hebt! Hij is echt wel prachtig, hier ga je veel plezier van hebben.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Corrie, wat akelig voor je dat je zulke evenwichtsstoornissen had, ik hoop dat het nu weer beter met je gaat :)
    Wat een leuke verrassing dat je de quilt gewonnen hebt, proficiat, geniet er maar lekker van en doe rustig aan.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen