Translate

vrijdag 24 juli 2015

Omslagdoek in het groen

Hallo allemaal,
 
Wat hadden we heerlijk weer afgelopen dagen. Weer om lekker buiten
te haken. De omslagdoek is dan ook al klaar.
Het  is zo'n leuk patroon om te doen dat ik eraan zit te denken
om er nog een te gaan maken.
 
Ik heb hem gehaakt met allemaal resten garen..
Het meest katoen, het lichte groen is acryl maar je ziet het haast niet.
En het mooiste is dat ik helemaal niks over heb.
Ik heb 5 kleuren gebruikt en alles was precies op.
Het laatste stukje van de vastenrand eromheen heb ik nog
met een ander bolletje grijs gedaan.
 
Hij is niet zo groot ongeveer 120 cm lang.
 




Nog een foto met de andere omslagdoek.
 



15 opmerkingen :

  1. Prachtig! Het blijft een mooi patroon.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte mooie, gezellige omslagdoek deze Groen/Paarse......
    Complimentjes,
    Zomerse groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Restjes? Je zou zo denken dat je de kleurtjes bij elkaar hebt uitgezocht in de winkel. Het is weer een plaatje geworden, je kan wel een winkeltje beginnen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo, wat is deze ook weer prachtig geworden Corrie,
    geweldig dat je precies uitkwam met allerlei restjes.
    De kleuren zijn geweldig bij elkaar.

    Net als Marjan in de vorige reactie al schreef,
    je kan zeker wel een winkeltje beginnen met zoveel moois.
    Knap hoor!!!

    Geniet van een fijn weekend,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is prachtig geworden en ik vind het patroon echt heel mooi.
    En wat passen de kleurtjes goed bij elkaar zeg...wat een geluk dat je precies genoeg had.

    Liefs Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi Corrie, leuke kleurtjes . Fijn als je precies uitkomt en geen restjes overhoud. Je maakt erg mooie en creatieve creaties . Complimenten! Fijn weekend en groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie omslagdoek, Corrie! En lekker dat al je restjes precies op zijn...
    Op de foto lijkt hij soms wel een beetje aqua!
    Zag ik gisteravond nu 3 rozen in je banner?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, maar ze zijn alweer verwelkt. Ik was wat aan het stoeien met foto's, ik ben nog niet tevreden dus wellicht zie je de volgende keer weer iets anders.

      Verwijderen
  8. Dit ziet er helemaal niet uit als een restjessjaal hoor Corrie, het lijkt net of je de wol speciaal hebt uitgezocht hiervoor, echt wel heel mooi geworden! Ze zijn beide mooi, maar ik ga voor de groene, een beetje meer mijn ding vind ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is deze ook weer heel mooi ook van kleur prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt zo ooi!
    http://thuisblijvenvakantie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Corrie,
    wat is het telkens weer genieten bij jou van alle mooie dingen
    vind ze super mooi je omslagdoeken
    fijne zondag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor, ik kan niet kiezen, ik vind ze allebei mooi:-)
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn als restjes zo goed met elkaar combineren qua kleur....
    Ik vind hem mooi geworden! Daar maak jij vast weer iemand blij mee!
    En ja... het is een heerlijk patroon om te haken! Ik weet er alles van!
    Na de vakantie, als ik weer terug hoop te zijn in blogland, zal ik er over bijpraten!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige omslagdoeken en de kleuren zijn zo mooi. Heb gisteren een patroon besteld om een omslagdoek te breien, hoop dat het me gaat lukken want zo'n held ben ik niet met breien maar ik was er op slag verliefd op.
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen