Translate

dinsdag 20 september 2016

Waar je mee omgaat, raak je mee besmet

Ja, zo gaat dat echt. Een paar weken terug was ik bij Elizabeth op de koffie.
Dat is altijd heel gezellig. Vooral nu ze verhuisd is. Ik moet er wel een aardig
ritje voor maken op de fiets, maar dat geeft niet. Er is daar genoeg te zien.
En niet alleen al het moois om het huis heen maar ook het moois dat weer
tevoorschijn kwam.
Als jullie haar volgen, hebben jullie vast die mooie Lalylala's  gezien.
En jullie snappen het al: Ik ging er ook één haken.
Patroontje aangeschaft en gaan met die naald.



 
Uiteraard moet ik er toch weer mijn eigen draai aan geven.
Het mutsje kreeg een mooi randje. Er kwamen schoentjes tevoorschijn
en er komen ook hier en daar nog wat randjes aan om alles
een beetje fijner te maken.
Op pinterest staan ideeën genoeg.
 
Volgende week hoop ik jullie meer te laten zien.

10 opmerkingen :

  1. Ach wat lief allemaal ...
    Fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk ik vind het stolpje ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die layalala's ik struikel altijd over de naam, staat ook nog op mijn lijstje :) Heel toepasselijk voor dinsdag poppendag. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een bezoekje met veel inspiratie. Leuk hoor!! Ben benieuwd naar hoe ze er uit ziet als ze klaar is.

    Lieve greot,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er nu al schattig uit, geweldig!Leuk he, hoe je elkaar kunt inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk Corrie om elkaar zo te besmetten,hihi
    het werkt zeker heel aanstekelijk als je zoiets
    schattigs ziet.

    Het ziet er alweer veel belovend uit, en erg
    leuk dat je je eigen draai eraan geeft.
    Het wordt een uniek exemplaar.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een mooie Lalylala wordt dit! Heeft ze al een naam? Wat heb je de oogjes mooi gedaan, straks toch maar eens even kijken hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Ik zit te overwegen om veiligheidsoogjes te bestellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh...wat een leuk schatje wordt jouw Lalylala..
    heerlijk in die zachte pasteltintjes...
    En ja haken is zeker verslavend, en heerlijk
    om te doen!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat word een lieverdje dat zie je nu al. Ik vind de schoentjes zo schattig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eigenlijk moet ik stiekem lachen dat je ook besmet bent, weer iemand bij het clubje vind ik geweldig! En poppen kan je net zo mooi en apart maken als je fantasie toelaat, superleuk en deze ziet er nu al speciaal uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen